جهان بازی های ویدیوئی

اخبار ، نقد و برسی بازی های ویدیویی

جهان بازی های ویدیوئی

اخبار ، نقد و برسی بازی های ویدیویی

به وبسایت جهان بازی های رایانه ای خوش آمدید ! (نسخه آزمایشی)

وب سایت جهان بازی های ویدیوئی :
برترین مقالات و نقد های بازی های رایانه ای را در وب سایت WOG را دنبال کنید ، ترجمه مقالات سایت های معتبر گیم : IGN , GAMESPOT ... جدیدترین تصاویر و والپیپر های بازی ها و ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نیم نگاه + | بازی Assassins Creed : Unity

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸ ب.ظ
بازی Assassin’s Creed : Unity
پی نوشت : به دلیل کمبود اطلاعات از عنوان Assassins Creed : Unity نیم نگاه هم کفایت خواهد کرد ! با ما همراه باشید ...
بالاخره در 19 مارچ امسال ، با لو رفتن تصاویری از نسخه بعدی فرانچز Assassins Creed طرفداران این سری در بهت فرو رفتند تا بار دیگر نسخه جدید زود تر از موعود معرفی شود . سر انجام ییوبی سافت با رونمایی از بازی Assassins Creed : Unity به شایعات پایان داد . اینبار دیگر طرفداران منتظر عنوانی متفاوت از سوی یوبی سافت بودند عنوانی که سرنوشت این فرانچز را رقم می زند . با ما همراه باشید تا نیم نگاهی بر Assassins Creed : Unity بیانداریم .

نام بازی : Assassins Creed : Unity
ناشر : Ubisoft
سازنده : Abstergo
پلتفرم ها : Playstation 4 , Xbox One , PC
تاریخ انتشار : نامشخص ( احتمالا 2014 )

در هیاهوی انقلاب فرانسه :

بدون شک داستان بازی اولین چیزی است که توجه ما را به خود جلب می کند . بعد از آنکه با شخصیت نسخه قبلی ، جناب Edward kenway سری به عصر طلایی دزدان دریایی زدیم حال یوبی سافت قصد دارد داستان نسخه پنجم فرانچز را در شهر پاریس رقم بزند . داستان بازی در قرن 18 جریان دارد ؛ زمانی که انقلابی بزرگ پاریس را به لانه ای برای تجمع تمپلارها تبدیل می کرد .

بازی Assassin’s Creed : Unity

انقلاب فرانسه ، از جمله صحنه های خونین تاریخ است که می تواند سوژه مناسبی را برای ادامه فرانچز Assassins Creed فراهم سازد . انقلاب فرانسه دوره‌ای از دگرگونی‌های اجتماعی سیاسی در تاریخ سیاسی فرانسه و اروپا بود. این انقلاب، یکی از چند انقلاب مادر در طول تاریخ جهان است که پس از فراز و نشیب‌های بسیار، منجر به تغییر نظام سلطنتی به جمهوری لائیک در فرانسه و ایجاد پیامدهای عمیقی در کل اروپا شد. یکی دیگر از ویژگی های این انقلاب خونین ، ترور ها و درگیری های وسیعی بود که بین گروه های رقیب برای تصاحب قدرت صورت می گرفت . داستان بازی روایت شخصیتی به نام Arno می باشد که به عنوان یکی از اعضای گروه Assassins فعالیت می کند . احتمالا در بازی ما باید به دنبال ترور و شکار شخصیت های دو کمیته «نجات ملی» و «امنیت عمومی»  باشیم . کمیته هایی که جایی برای وحشت و تسویه حساب های شخصی بود . همچنین شایعاتی مبنی بر وجود دنباله ای از شخصیت های اتزیو و الطایر به گوش می رسد ! 

بر فراز نسل هشتم :

اگر بخواهیم به ویدیو و عکس های منتشر شده از بازی [!] اعتماد کنیم باید بگوییم اینبار یوبی سافت با دستی پر به استقبال نسل هشتم آمده است ! طبق ادعای یوبی سافت ما با عنوانی متفاوت طرف خواهیم بود . بر اساس تیزر منتشر از بازی ، گرافیک این نسخه خیره کننده و دارای جزئیات فراوانی خواهد بود . تراکم جمعیت بسیار زیاد شده و هیجان شهر پاریس در دوران انقلاب به خوبی شبیه سازی شده است . آب و هوای بازی نیز بسیار طبیعی و تاثیرگذار می باشد ؛ به عنوان مثال در تشخیص مردم در هوای مه آلود کار دشواری خواهد بود و جمعیت در مه محو خواهند شد .

" بیش از سه سال است که ما در حال کار بر روی بازی Assassins Creed : Unity هستیم ولی بازی به مراحل پایانی نرسیده است و فعلا نمی توانیم اطلاعات بیشتری منتشر کنیم . با این حال منتظر اطلاعات جدیدی در آینده باشید ! "

تصاویر کاملا in-game می باشند و از داخل بازی گرفته شده اند :

به گفته یوبیسافت گیم پلی بازی نیز تغییراتی کرده و مکانیک ناوبری (حرکت) دچار تحولاتی شده است . احتملا شما قادر خواهید بود با سیستم پارکور شخصیت بازی را حرکت دهید و دیوار ها را افقی طی کنید ! هیجان انگیز نیست ؟!

همانطور که می بینید در تصویر زیر دکمه های جدیدی به نام Parkour Up و Parkour Down جایگزین شده اند (نسخه آلفا) :

با این حال باید دید یوبی سافت می تواند از پس انتظار طرفداران این سری محبوب بر بیاید یا خیر ؟! بازی Assassins Creed : Unity عنوانی است که می تواند شانس دوباره این فرانچز را برگرداند و از تکراری شدن سری جلوگیری کند ؛ ظاهرا یوبی سافت برای این نسخه تلاش زیادی کرده است !
مطلب بالا از لحاظ قانونی و معنوی مطعلق به وبسایت جهان بازی می باشد .کپی برداری با ذکر منبع مجاز است .

نظرات  (۵)

VAY!
خدا
لاسش شبیه اتزیو
خداااااا
زود تر بیا که تاقت ندارم
پاسخ:
پاییز امسال :)
سلام.
با "فراق کربلا سوزانده جانم را"  به روزیم...
چند خط دلنوشته و یه شعر کوتاهه

منتظر حضور شما و نظرات زیباتون در مورد این مطلب هستم...

التماس دعای فراوان

یا علی مدد
ممنون،حالا فهمیدم
سلام.من هم مدیر سایت هستم.لطفا ما رو با نام UbiRock لینک کن.به ما هم بگو با چه نامی لینکت کنیم.
با تشکر،مدیریت سایت UbiRock.ir
کلا همه نسخه ها 3 سال در حال ساخت بودن :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">