جهان بازی های ویدیوئی

اخبار ، نقد و برسی بازی های ویدیویی

جهان بازی های ویدیوئی

اخبار ، نقد و برسی بازی های ویدیویی

به وبسایت جهان بازی های رایانه ای خوش آمدید ! (نسخه آزمایشی)

وب سایت جهان بازی های ویدیوئی :
برترین مقالات و نقد های بازی های رایانه ای را در وب سایت WOG را دنبال کنید ، ترجمه مقالات سایت های معتبر گیم : IGN , GAMESPOT ... جدیدترین تصاویر و والپیپر های بازی ها و ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

+ بازی Call of Duty : Advanced Warfare

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ

بازی Call of Duty : Advanced Warfare

خب باز هم نسخه دیگری از این سری پرطرفدار ندای وظیفه با نام Call of Duty : Advanced Warfare معرفی شد ؛ که البته اینبار هم Activision بر خلاف خواسته طرفداران عمل کرد و دست به ساخت نسخه جدیدی زد . انتظار می رفت که این استودیو بعد از سری های Black Ops و Ghost که تقریبا استقبال خوبی نداشت ، به سری محبوب call of duty : Modern Warfare برگردد . با تریلری که چند روز پیش از بازی Call of Duty : Advanced Warfare لیک شد این نسخه زود تر از خواسته استودیو ، رونمایی شد . اکتیویژن هم در پاسخ همان تریلر را با کیفیت بالا به نمایش گذاشت و به این ترتیب نسخه Call of Duty : Advanced Warfare به طور رسمی تایید گشت .

بازی Call of Duty : Advanced Warfare

نام بازی : Call of Duty : Advanced Warfare

ناشر : Activision

سازنده : Sledgehammer Games

پلتفرم : Playstation 4 , Xbox One , PC , Playstation 3 , Xbox 360

تاریخ انتشار : نوامبر 2014 ( آبان 1393 )

داستان بازی :

داستان این نسخه در سال 2054 اتفاق می افتد یعنی زمانی که جهان شاهد جنگی شبیه جنگ جهانی سوم است ( که البته قابل الوقوع هم هست ) . در نتیجه این جنگ کشور ها و حتی ابرقدرت ها دچار نابسامانی و آشفتگی می شوند ؛ و اینجاست که دیگر ارتش های خصوصی (Private Military Corporation) بشیترین قدرت را در دست دارند و در تلاش برای دستیابی به قدرت بیشتر و نجات بشریت هستند . در واقع این ارتش ها به اختصار PMC ، داستان اصلی بازی را رقم می زنند . Atlas نام قدرتمند ترین PMC ( ارتش خصوصی ) جهان است که توسط شخصی به نام Jonathan Irons رهبری می شود که شخصیت منفی هم بازی است . Kevin Spacey ( بازیگر مشهور و برنده اسکار ) بازیگر این شخصیت است ! 

البته با توجه به تنها تریلری که از بازی منتشر شده ظاهرا جنگ بین آزادی انسان ها و امنیت است ! در طول بازی ما تنها شخصیتی به نام Mitchell را کنترل خواهیم کرد . Mitchell سرباز آمریکایی بوده که با پیشنهاد رهبر گروه Atlas در این ارتش فعالیت می کند . با اطلاعاتی که از شخصیت اصلی بازی منتشر شده ، او مانند راکر در بتلفید 4 توانایی صحبت در هنگام بازی را ندارد ! اما در بعضی از سکانس ها می توانیم صدای این شخصیت را بشنویم . در تنها ویدیویی که از محیط بازی منتشر شده ، مکان هایی مانند نیجریه و پل معروف سان فرانسیسکو درگیر جنگ ارتش ها هستند . انتظار می رود داستان بازی داخل کشور های آمریکا و آفریقا جریان بیابد ! 

گیمپلی بازی :

خب در مورد گیمپلی بازی Call of Duty : Advanced Warfare هم نمی توان نظر زیادی داد . در تریلری که منتشر شد ما شاهد تجهیزات پیشرفته و جدیدی هستیم که گیمپلی بازی را متحول می کنند . البته بعضی از آن ها را در سری Black Ops تجربه کرده ایم ! با توجه به اسم بازی همچنین انتظاری هم می رود ! در زیر به برخی از این وسیله و تجهیزات می پردازیم :

- زره های نانویی پیشرفته :

این زره ها دارای ویژگی های پیشرفته ای می باشند و می توانند ما را در برابر رگبار تیر های دشمن حفظ کنند . از دیگر توانایی های ویژه این زره ، نامرئی شدن هست . مانند Crysis ! بر عکس Black Ops که فقط زره ها نامرئی می شدند حالا در این بازی می توانید کلهم از دید دشمن پنهان شوید . به همراه اصلحه و تجهیزات و ...

- لباس Exoskeleton :

فکر کنم این لباس بارز ترین نکته در تریلر می باشد ! Exoskeleton نوعی لباس اسکلتی است . به وسیله این لباس شما می توانید کارهای فوق بشری انجام دهید . که البته در ویدیوی منتشر شده تمام سربازان از Exoskeleton استفاده می کردند . کارمان سخت شد ! با این لباس قادر هستید پرش های بلندی انجام دهید ، از دیوار به طور عمودی بالا روید ( دستکش های نانویی ) و قدرت عجیبی بدست آورید که بسیار هیجان انگیز هست :)

جنگ افزار ها دیگر نکات قابل توجه تریلر هستند . وسیله های پیشرفته ای مانند تانک های عنکبوتی ، موتور های شناور هوایی ، لباس های مکانیکی ( تانک متحرک ) و هلیکوپتر های پیشرفته شما را در بازی یاری خواهند کرد . بعضی از جنگ افزار ها هم می توانند محیط را آنالیز کنند . مانند تشخصی دشمن در محیط های تاریک و دوربین های حرارتی که دشمن را در پشت سنگر هم آشکار می کنند .

در کل می توان گفت بازی Call of Duty : Advanced Warfare چکیده ای از بازی های Crysis ، Titanfall و Black Ops می باشد ! Call of Duty : Advanced Warfare می تواند تجربه ای جدید و البته مهیج را برای طرفداران سری Call of Duty رقم بزند و در کل به نظر خوب می آید ( در ضمن قضاوت گرافیک بازی به عده خودتان است ) . اما نباید فراموش کرد که این بازی ، Call Of Duty : Modern Warfare 4 نیست ! در زیر می توانید اسکرین شات ها و تریلر منتشر شده از Call of Duty : Advanced Warfare را مشاهده کنید .

دانلود تریلر بازی ( پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید ! ) : برای دانلود کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">